Tuesday, March 2, 2010

හිතට නැගුන දේ.....

කාලෙකට පස්සේ අයෙත් සටහනක් ලියන්න කියලා හිතුවා. මේ ටිකේ ටිකක් විතර කාර්‍යය බහුලවෙලා හිටපු නිසාත්,..... පහුගිය හැම සතිඅන්තදවසකම වගේ... මගේ ගම වෙච්ච මාතර යන්න වේලා තිබ්බ නිසාත් මගේ පරිගණකය ලග වාඩි වෙන්නත් බැරි උනා කලෙකින්... ඔක්කොටම හරියන්නත් එක්ක බැලුවා ෆිල්ම් එකක් ඊයේ රෑ නම්.., Homecoming කියල තමයි නම නම් තිබ්බේ. එත් එක අමුතුම විදිහේ Homecoming එකක්. මොකද කියනවානම්... එකේ කතා තෙමාව වෙලා තිබ්බේ.. අදරය නිසා වියරු වැටුණ තරුණියක් තමන්ගේන් නතිවුන අදරය නැවත ලබා ගන්න, තමන්ගේ අම්මවත්,පැරණි පෙම්වතාගේ අලුත් පේම්වටියත් මරා දැමීමට ගන්න උත්සහයක් ගැන තම්යි.කතාවනම් ටිකක් හිත් අදගන්න සුලුයි.

එත් දැන් මම ලියන්න හැදුවේ නම් ඒ කතාව ගැන නෙමෙයි. හුගාක් වෙලවට ලියන්න වෙලාවක් නති උනත් සින්ඩියේයි, කොට්තුවෙයි තියන බ්ලොග් නම් නිතරම කියවනවා... වෙලාවකට හරියට හිත් ඇදගන්න එව තියනවා.. මරු ඉතින්.... වැඩ අස්සේ හිත පොඩ්ඩක් නිදහස් කරගන්න කොට්තුවට ගිහිල්ල අලුත දාපු පොස්ට් එකක් කියවන එක දැන් මට පුරුද්දක් වෙලා. ඒ අතර මට අහුවුනා හොද විරිදුවක් ...තිලන්කගේ කවුලුවෙන් මගේ office එකේ හැමදෙනාටමත් දුන්න ලින්ක් එක අහල රස විදින්න.... හුගාක් දේනේක් අහල සතුටුවුනා.... මාත් නිතර නිතර අහල රස විදින්න පුරුදුවෙල්යි ඉන්නෙ.. :)

තිලන්ක වගේම අනිත් හැමොටමත්, මටත්...තව තවත් ලියන්න සිතුවිලි පහල වේවයි ප්‍රාර්තනා කරමින් අදට සමුගන්නවා...සැමට ජයම වේවා.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails